Notice: Undefined index: oras in /home/buctract/public_html/ema_articole_articole.php on line 34

Notice: Undefined index: auto in /home/buctract/public_html/ema_articole_articole.php on line 35
Tractari 0767.64.20.20 10 Sfaturi inainte de a duce masina in service
Tractari Non Stop 0767.64.20.20

Servicii Specializare de Asistenta rutiera si Tractari in regim NON STOP !

Profesionalism si experienta tractari
Profesionalism si experienta

Suntem o companie specializata in tractari si recuperari autoturisme in urma producerii de defectiuni sau accidente rutiere.

Box label
Live Support

Dispecerat tractari 0767.64.20.20


tractari Caddilac nonstop tractari Wolskvagen nonstop tractari Porche nonstop tractari Audi nonstop tractari Daewoo nonstop tractari Mercedes nonstop tractari Renault nonstop tractari Golf nonstop tractari Chevrolet nonstop tractari Skoda nonstop tractari Dacia nonstop tractari BMW nonstop tractari Megane nonstop tractari Toyota nonstop tractari Honda nonstop tractari Sandero nonstop tractari Ford nonstop tractari Lexus nonstop tractari Nissan nonstop tractari Logan nonstop tractari Fluence nonstop tractari Opel nonstop tractari Mitsubishi nonstop tractari Alfa Romeo nonstop tractari Smart nonstop tractari Citroen nonstop tractari Duster nonstop tractari Mazda nonstop tractari Chrysler nonstop tractari Bentley nonstop tractari Logan MCV nonstop tractari Land Rover nonstop tractari Hyundai nonstop tractari Peugeot nonstop tractari Volvo nonstop tractari Subaru nonstop tractari Kia nonstop tractari Fiat nonstop tractari Jeep nonstop tractari Infiniti nonstop tractari Mini nonstop tractari Saab nonstop tractari Dodge nonstop tractari Seat nonstop



Info Utile

10 Sfaturi inainte de a duce masina in service



Notice: Undefined index: oras in /home/buctract/public_html/include/functii.php on line 1732

Notice: Undefined index: auto in /home/buctract/public_html/include/functii.php on line 1733
Ca urmare a plangerilor primite si a constatarilor facute in urma controalelor efectuate
in perioada 2-15 iunie, ANPC (Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor) da urmatoarele 10 sfaturi celor care au nevoie sa isi duca masina in service:

1 - Inainte de a lasa autoturismul intr-un service, asigurati-va ca service-ul functioneaza legal si este autorizat de RAR pentru aceasta activitate.

2 - Preturile sunt libere, ele pot varia de la o societate la alta. Service-urile care au personal deosebit de calificat si au o dotare tehnica speciala, pot practica tarife mai mari. Informati-va in prealabil asupra tarifelor inainte de a lasa autoturismul si nu ezitati sa solicitati un deviz estimativ al interventiei. Service-urile sunt obligate sa afiseze preturile cu TVA intr-o maniera vizibila si lizibila in zona de receptie a clientelei si sa precizeze modul de calcul utilizat (ora fizica sau baremurile de timp/ora tehnologica pentru reparatii furnizate de producator).

3 - Service-ul este obligat sa furnizeze o factura, emisa in dublu exemplar, originalul fiind dat clientului insotit de chitanta (formularul fiscal) sau chitanta eliberata de POS (la plata cu card).

Factura trebuie sa fie detaliata si sa contina urmatoarele informatii: denumirea si adresa societatii, numele clientului, data si locul efectuarii reparatiei, modul de calcul al manoperei (timp fizic sau barem de timp/ora tehnologica), piesele de schimb utilizate (cantitate/pret), alte materiale de intretinere, consumabile utilizate (cantitate/pret), numarul de inmatriculare al autoturismului (eventual kilometrajul), Daca factura vi se pare excesiva ca valoare, solicitati o verificare, cu catalogul de operatii tehnologice, cu ajutorul personalului. In cele mai multe cazuri, acesta se gaseste sub forma unui fisier informatic in programul de editare al facturii.

4 - Solicitarea unui deviz va ajuta sa estimati costurile si nu va angajeaza. Devizul trebuie sa contina descrierea precisa a lucrarilor care se vor efectua, costul manoperei, lista pieselor de schimb necesare, termenul de reparatie, durata de valabilitate a devizului. Daca devizul este semnat de ambele parti, acesta se poate transforma intr-un contract comercial si trebuie sa se emita o nota de comanda pentru reparatie.


5 - Nota de comanda (reparatie) se redacteaza pe un formular cu antetul societatii si trebuie sa cuprinda: data, identitatea clientului, tipul/modelul autovehiculului si kilometrajul, natura exacta a reparatiilor de efectuat, costul probabil al acestor interventii, durata imobilizarii autovehiculului. Starea autoturismului in timpul reparatiei poate fi mentionata in nota iar clientul poate atrage atentia asupra unor echipamente montate. Service-ul devine raspunzator de starea autoturismului si raspunde pentru orice paguba produsa pe perioada interventiei.

Este important ca cele doua parti sa consemneze in scris toate informatiile pentru a evita discutiile la preluarea vehiculului, daca veti constata pagube sau lipsa unor accesorii. Nota de comanda (reparatie) semnata de cele doua parti prezinta urmatoarele avantaje: constituie o proba despre ce s-a cerut si ajuta la contestarea facturii ulterioare care ar contine reparatii suplimentare neacceptate, serveste la compararea cu factura, va constitui dovada, in caz de responsabilitate a service-ului, pentru lucrari neefectuate sau necorespunzatoare, daca autoturismul nu este restituit in termenul stabilit, puteti soma service-ul sa respecte termenul inscris printr-o scrisoare recomandata cu confirmarea primirii.

Daca service-ul nu are un formular tip, trebuie sa realizati o astfel de "nota" pe o hartie cu stampila societatii.

Service-ul trebuie sa va informeze, ca specialist in domeniu auto, daca in cursul reparatiei identifica un element care se poate defecta sau este defect si exista riscul unei defectiuni iminente (care poate constitui un risc pentru securitatea dumneavoastra) pentru obtinere acordului de reparare.

6 - Pentru piesele de schimb din stocurile proprii utilizate de service la reparatie se acorda garantie conform Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate lor .
Pentru interventia realizata (manopera), Legea OG 21/1992 privind protectia consumatorilor obliga operatorul economic sa acorde o garantie. Fiecare societate aplica propria politica comerciala fata de clienti referitor la durata acestei garantii.
Specialistii din service au datoria sa consilieze clientii asupra unor reparatii ce sunt necesare a fi efectuate, explicand motivele recomandarilor.

7 - Service-ul este depozitarul autoturismului care ii este incredintat.
Pe timpul reparatiei, costurile sunt suportate de service daca automobilul este furat sau deteriorat in plus fata de receptia efectuata. Ca regula generala, jurisprudenta limiteaza responsabilitatea service-ului la ceea ce este previzibil a se gasi in interiorul unui autoturism: haine, harti, bagaje, scule etc. si nu obiecte de valoare ca bijuterii, blanuri sau aparate hi-fi, video. In astfel de situatie este prudent sa nu lasati astfel de obiecte sau daca nu puteti face altfel, preveniti societatea.

8 - Service-ul are obligatia sa va restituie piesele inlocuite, cu exceptia acelora care sunt utilizate la reparatie in perioada garantiei.

9 - Service-ul este responsabil de accidentele care pot survieni in interiorul spatiului de lucru, cu conditia ca nicio neglijenta sa nu fie imputata clientului.

10 - In cazul existentei unei nemultumiri privind reparatia efectuata, consumatorii trebuie sa incerce intai o rezolvare pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil, se pot adresa structurilor teritoriale ale ANPC cu o reclamatie in scris, insotita de copii ale documentelor probatorii: factura-chitanta, certificat de garantie, nota de comanda etc.


Sursa: Auto.ro



Dispecerat Tactari

Compania de TRACTARI in , va sta la dispozitie cu transport pe autoplatforma specializata. Tractari auto si depanare in cazul unor defectiuni ce pot fi remediate rapid (pana de curent, anvelope, carburant, blocare, etc). Remorcari pentru diverse remorci sau rulote cu masa de pana la 3,5 tone. Tractari autoturisme, noi sau avariate cu platforma speciala de tractari auto , tractari motociclete , ATV-uri.
Nu uitati sa va notati numarul nostru de telefon: 0767.64.20.20


Keys: , tractari, auto, Bucuresti, nonstop, bucuresti, non, stop, platforme, platforma, remorcari, preturi, tractare, autoturisme, asistenta, rutiera, Tractari, NonStop, in,

Personalizati designul